Light Grey Pointer

neděle 23. října 2016

Random Fandom: Šperky


Vzhledem k tomu, že to vypadá, že začínám najíždět do starých kolejí a být aktivnější v rámci blogu a tak vůbec, i když mě to díky škole asi opět přejde - ačkoli doufám, že ne.

Každopádně, dnes jsem si pro vás připravila fotočlánek o fandom špercích, které vlastním a dnes jsem se je pokusila nějak pěkně zachytit na fotkách a ukázat vám je, tak snad se budou líbit.


Všechny až na jeden (draka) jsou z ebay.com a stali maximálně 50,-, no nekupte to, ještě když jste přeci takový fanoušek. Pokusím se k tomu i najít odkazy, kde na ebay se dají tyto šperky koupit.



Reprodrozd
Hunger games - Suzanne Collins
 Původně to byl náramek, ale utrhlo se mi zapínání a nešlo opravit, tak jsem to klasicky přilepila na připínací špendlík.

ODKAZ NA EBAY








Multifandom
Percy Jackson, Hunger games, Harry Potter, Divergence, Nástroje smrti
Asi můj nejoblíbenější, nosím ho opravdu často. Úplně nejlepší by bylo, kdybych tam postupně mohla přidávat loga.

ODKAZ NA EBAY



Drak
Ten vlastně není ke konkrétní knížce, kdybych ale měla, přiřadím ho k Eragonovi nebo k Drakii
To je jediný šperk, který není z ebaye.
Koupila jsem v malém krámku na Křivoklátě asi za 70,- Kč







Elenin sporýšový náhrdelník
Upíří deníky - L. J. Smith


Po přečtení této trilogie jsem neodolala a zkrátka jsem si tohoto anděla musela objednat. A asi nebude poslední ze sbírky ze Světa lovců stínů.

ODKAZ NA EBAY









Křídla
Zavržený - Becca Fitzpatrick 


Co dodat, tato křídla mi zkrátka dokonale připomínají Pateche.

ODKAZ NA EBAY


Mechanický anděl
Pekelné stroje - Cassandra Clare


Po přečtení této trilogie jsem zkrátka neodolala a mechanického anděla jsem si musela koupit a jsem si jistá, že nebude posledním kouskem do mé sbírky ze světa lovců stínů.









Prstýnek Harry Potter
Harry Potter, 7 let v Bradavicích - J. K. Rowling

Po té, co jsem se konečně rozhodla pustit do série o Harry Potterovi, plánuji to již dlouho, jsem se tak rozhodla koupit si tento roztomilý prstýnek s brýlemi, jizvou a relikviemi smrti.

ODKAZ NA EBAY








Náramek I love you to the moon and back
Too far - Abbi Glines

Při čtení knih (a ne jen jednou)  o Blaire a Rushovi, jsem se do jejich příběhu a do Rushe absolutně zamilovala a neodolala jsem tedy a pořídila jsem si náramek s citátem, který Rush v knize použil a není to můj první kousek s těmito slovy, ale o tom jindy.

ODKAZ NA EBAY






Tak to je moje prozatimní sbírka, kterou určitě budu ještě rozšiřovat.


Máte také nějaké fan šperky?
Nakupujete je na ebay?

2 komentáře:

  1. Taky moc ráda nakupuju na ebay, ale fan šperky nevlastním žádné :)

    BLOND SITE | KUP SI BLOGERSKOU TAŠKU

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda tyhle fandom šperky, nejraději nosím zaklínačský medailon :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!