Light Grey Pointer

sobota 1. října 2016

Call-it-what-you-want Červenec - Září 2016

Rubriku Call-it-what-you-want jsem objevila na blogu Fandom before blood CZ a velice mě zaujala. Koukla jsem tedy na blog Knižní koutek, ze kterého rubrika pochází a musím říct, že mě uchvátila a tak se do ní tedy vrhám taky. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží...
A jsou to v podstatě reakce pomocí gifů na knihy, které jsem daný měsíc přečetla. U mě tedy spíše za pár měsíců, protože já a pravidelné rubriky stále ještě nejsme kamarádi.

Dech 3: U konce s dechem - Rebecca Donovan

Pekelné stroje 1: Mechanický anděl - Cassandra Clare
¨

Pekelné stroje 2: Mechanický princ

Pekelné stroje 3: Mechanická princezna
Ale potom...
A nakonec...

J. Lynn - Frigid 2: Láska pod parou

Kiera Cass - Selekce 1: Selekce
Američina rozhodnutí -_-


Kiera Cass - Selekce 2: Elita
Američina rozhodnutí -_-

Kiera Cass - Selekce 3: První
Američina rozhodnutí -_-

J. L. Armentrout - Lux 1: Obsidián


J. L. Armentrout - Lux 2: Onyx
Vždy, když se Daemon pokoušel přesvědčit Katy...

2 komentáře:

  1. Reakce na Pekelné stroje a Selekci jsou perfektní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, docela dlouho mi trvalo najít ty, které by opravdu seděli :-)

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!