Light Grey Pointer

sobota 10. září 2016

Knihomolské školní sešity

Ano, dlouhou dobu jsem nepřidala žádný článek. Vím to a stydím se za to, ale bohužel se stalo. Teď sice začal školní rok, tudíž času bude opravdu málo, ale rozhodně se budu snažit být aktivnější, protože mi blog opravdu chyběl.

Teď už ale k sešitům...

Jakožto nenapravitelný knihomol jsem neodolala a také letos jsem si musela upravit své školní sešity tak, aby mě bavily a vystihovaly a tady to tedy je.


Ze všeho nejdřív potřebujeme:
- sešity
- izolepu
- lepidlo
- houbičku
- potisky - moje jsou mé oblíbené obrázky z pinterestu, které mají tématiku knih (většinou)






Pomocí houbičky jsem potřela lepidlem přední stranu sešitu a položila na ni papír s potiskem, který jsem poté pravítkem uhladila, aby nevznikly bubliny.
Sešity jsem poté naskládala na sebe polepenou stranou dolů, aby se nezkroutily a nechala přes noc schnout.







Poté jsem strany oblepila izolepou, aby se papír nezačal odchlipovat například kvůli nošení v batohu či kabelce.







Dále jsem si na každý sešit udělala tužkou nadpis předmětu a napsala jsem také své jméno a třídu.
To jsem poté obtáhla fixou a přegumovala, aby nikde nezůstaly tahy tužkou.









A tady už jsou všechny mé sešity :

  
  
  















1 komentář:

  1. Zbožňovala jsem tohle vylepšování sešitů, když jsem ještě chodila do školy. Tak ať s nimi jde učení jedna báseň :))

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!