Light Grey Pointer

čtvrtek 21. července 2016

Rozbalovačka #7

Když jsem jako zběsilá pobíhala obalená v prostěradle po táboře a snažila se vyrovnat se 140 děckama, která na mně pohlížela jako na kus vola, pošťačky se činili a dovezli mi domů další recenzní výtisk od Mega knih. (K tomu prostěradlu se někdy vrátím! :-D )
A teď se koukneme, co to bylo...
Další Rozbalovačky ZDE!

Na klasiku balíček

A bublinky


A je to tu!

Dech 3: U konce s dechem - Rebecca Donovan

Emma Thomasová se skrývá. Před vším a před všemi… ale nejvíc před sama sebou. Utekla ze svého života, z Weslynu, od Sary, od Evana. Žije vlastní verzi univerzitního života - neustále se učí a baví se pouze se svými čtyřmi spolubydlícími, ven téměř nevychází. Ale přijde Nový rok a s ním i nové zážitky. Emma velmi brzy zjistí, že se navždy skrývat nemůže. Její minulost ji vždy dožene a její tajemství pomalu vyplouvají na povrch. Čekají ji velké změny - noví muži, nové zkušenosti, ale i krutý návrat do Weslynu. Emma zjistí, že upřímnost může zranit víc než lež a pravda ji může připravit i o lásku. Závěrečný díl série Dech budete s napětím a zatajeným dechem číst až do poslední strany.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A také byla. Dříve než jsem stihla přidat rozbalovačku, stihla jsem knihu i přečíst. Tuto trilogii jsem již přečetla celou a mohu ji jen doporučit! :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkná kniha! A taková překvapení si po návratech domů nechám líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný přírůstek! :)
    Do této série se chci strašně moooc pustit :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Určitě se do ní pust, mně se opravdu moc líbila! :-)

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!