Light Grey Pointer

pátek 22. července 2016

Prázdninový knihomol 2016 - 1. - 3. týden




A je to tu opět... Prázdninový knihomol! :-)

Hledala jsem, zda autorka tohoto projektu pořádá i letošní rok, ale nedohledala jsem. Doufám, že tedy nevadí, že v této prázdninové - pro mně - tradici budu pokračovat.

První shrnutí a hned za tři týdny. Proč? Protože první dva týdny jsem strávila na táboře, kde jsem přečetla jen asi deset stran. Tak jdeme na to!

Název Série Autor Počet přečtených stran
Mechanický anděl Mechanické stroje 1 Cassandra Clare 305
U konce s dechem Dech 3 Rebecca Donovan 432
Mechanický princ Mechanické stroje 2 Cassandra Clare 251








 Celkem přečteno 988 stran

http://www.rebeccadonovan.com/books/the-breathing-series/:
 

4 komentáře:

  1. No, jestli je těch skoro 1000 stran za týden, tak klobouk dolů! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla jsi toho přečíst vážně hodně :) I s tím táborem :) Tak přeju i dále hezké prázdninové čtení :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!