Light Grey Pointer

neděle 8. května 2016

Seriálová aplikace

Ano, naposledy jsem publikovala recenzi a to dokonce před necelým měsícem. Stydím se! Ale konečně jsem se dokopala taky něco dělat a neprokrastinovat - snad. A teď konečně k tématu.

V poslední době jsem opět rozjela koukání na seriály a k několika jsem se po pauze vrátila. Spousta z vás určitě také kouká na seriály - na více než jeden - a mnoho z vás má asi stejný problém jako já. Po týdnu si sednete, chcete se podívat na seriál, ale nepamatujete si, jaký díl jste viděli naposledy. Přesně moje situace.

Tak jsem hledala něco, co mi s tím pomůže a tady to je. Moje milovaná aplikace TV Series.

Ano, aplikace je sice v angličtině, ale seriály, které již byly přeloženy do ČJ jsou zde i v ČJ.



Po otevření aplikace se vám zobrazí základní obrazovka s výčtem všech seriálů, které jste si uložili jako své. Vidíte jejich obrázek, název, u jakého dílu jste a jaký bude v blízké době vycházet a "linku" jak jste daleko ve sledování celého seriálu.
Dále zde máte kalendář(obrázek vlevo), který vám ukazuje, kdy vyjde jaký díl toho kterého seriálu, který máte ve svých seriálech.
Také výčet vašich seriálu (uprostřed), kde vidíte kdy k danému seriálu vyjde nový díl a kolik vám zbývá dílů z celkového počtu.
Aplikace vám také ukazuje seriálové novinky a zprávy (vpravo).

Pokud nemáte co sledovat nebo chcete nový seriál, můžete si nechat doporučit.
Buď podle oblíbenosti nebo zda je nový (vlevo).
Nebo podle žánru, který si zvolíte (vpravo).

Dále tu máme statistiky.
První (vlevo) vám ukazuje kolik jste celkově shlédli epizod a kolik jste u toho celkem strávili času.
Pokud sjedete níže (uprostřed) uvidíte totéž, ale ke každému seriálu zvlášť.
Další (vpravo) kolik máte svých seriálů, kolik jste jich již dokoukali, kolik máte rozkoukaných a jaký je váš oblíbený žánr.

Po rozkliknutí seriálu (vlevo) vidíte kolik jste zhlédli dílů, kolik vám jich chybí a u jakého jste. Dále (druhý obrázek) vidíte obrázky k sériím, které se dají rozkliknout. Tím pádem se prokliknete přímo na danou sérii.
Poté tu máme info o seriálu (3. a 4. obrázek), kdy v kolečkách vidíte, zda se seriál stalé točí, kolik má sérií a dílů, jak je dlouhý jeden díl, kolik lidí jej sleduje a jaké žánry obsahuje. Kolečkem Similar se dostanete na seriály, které jsou vámi vybranému seriálu podobné - většinou.

U seriálu najdete také jeho popis (vlevo) a herce, přičemž se můžete prokliknout na wikipedii.
A fotografie, videa a trailery (vpravo)

Aplikace má taky widgety na plochu. Jen malý dodatek.

Snad se vám článek líbil a aplikace vám pomůže tak, jako mně.















2 komentáře:

  1. Většinou si seriály zaznamenávám co nejpečlivěji, ale sem tam na něco zapomenu. Moc díky za super doporučení na aplikaci! Jdu ji vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! :-) Pro mně je tahle aplikace záchrana :-D

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!