Light Grey Pointer

sobota 26. března 2016

Knihy, ve kterých se zamilujete do hlavního hrdiny

ZDROJ

Jace

Velmi sarkastický a ironický s přírodně blond vlasy. No, nezamilujte se!

Nástroje smrti - Cassandra Clare







ZDROJ

Dimitrij

Bůh bojového umění s nádherným ruským přízvukem.

Vampýrská akademie - Richelle Mead




ZDROJ

Adrian

Lehce šílený moroj se sklonem k pití a šílenostem.

Pokrevní pouta - Richelle Mead







ZDROJ

Patch

Černovlasý padlý anděl se smyslem pro humor, kolem kterého je neustále nějaké nebezpečí.

Zavržený - Becca Fitzpatrick







A nakonec Káza! Neptejte se. :-D

A jaké hrdiny byste sem dopsali vy?

10 komentářů:

  1. Gabriela z knížky Half Bad (i z druhého dílu samozřejmě), toho jsem si zamilovala od první chvíle, kdy se tam objevil <3
    immell.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Half Bad jsem ještě nečetla, ale už se dlouho chystám a snad to brzy přijde :-)

      Vymazat
  2. Tak tohle je dokonalý výběr! Já bych možná ještě přihodila Chaola ze Skleněného trůnu a Gideona z Rudá jako rubín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle knihy jsem také ještě nečetla, ale již dlouho je mám na svém To Read listu :-)

      Vymazat
  3. Do Dimitrija som sa zamilovala pri čítaní VA a vážne uvažujem nad tým, že odcestujem na Sibír a nájdem si ho :DD Nástroje smrti som videla len film a taktiež som si zamilovala Jacea :D Škoda, že v skutočnosti títo muži neexistujú :D
    Čuks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych ho nejraději jela najít :-D A Nástroje smrti doporučuju přečíst, je to sice stránkové celkem obsáhlá série, ale podle mě za to rozhodně stojí! :-)

      Vymazat
  4. Dopsala bych Aragorna z Pána Prstenů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pána Prstenů jsem ještě nečetla, ale kdo ví? Třeba se Aragorn objeví v druhém kole tohoto článku! :-)

      Vymazat
  5. Káza je the best!!! :D Zbytek naprosto super ;)
    A taky souhlasím s Anie, Aragorn je úžasný :D :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem jenom Nástroje smrti, ale Jace jsem milovala, hlavně ty jeho sarkastické poznámky.

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!