Light Grey Pointer

sobota 19. března 2016

Rozbalovačka #6

Dnešní článek opět není tak úplně klasika, ale poslední dobou se na mně všechno valí takovým způsobem, že můj mozek samovolně vypíná 2 vteřiny po skončení poslední vyučovací hodiny a odmítá se zapojit do práce dokud opravdu nejde do tuhého.
Vypadá to ale, že zítra by se mohl uvolit spolupracovat, tak mi držte palce, snad to vyjde a já opět naplánuji nějaké články, které by stály za to. Mám pár témat, která jsem chtěla zpracovat, tak se na to vrhnu, pokud nebudu spát do dvanácti, ale teď již k rozbalovačce.
Další rozbalovačky ZDE!

Na poště na mě čekal tenhle krasavec. Ano, správně. Je to recenzní výtisk od Mega knih,
kterým jsem nesmírně vděčná za spolupráci trvající již rok. :-) 

Nakouknutí...

A tady je!
Pokračování knihy Důvod dýchat od Rebeccy Donovan,
SOTVA DÝCHÁM

8 komentářů:

  1. Knihu neznám, ale vypadá zajímavě. :) Ať se pěkně čte! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji pěkné počtení a těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká kniha, doufám, že se ti bude líbit. Těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný kousek :) Po téhle knížce taky pokukuji :) Těším se na recenzi a přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!