Light Grey Pointer

sobota 15. července 2017

Přelouskané knihy - Červen 2017

V červnu jsem toho nakonec moc nepřečetla, ale držela jsem se jednoho jasného klíče: Sarah J. Maas. Zvládla jsem nakonec pouze 4 knihy a jednu jsem rozečetla, přičemž - opravdu se za to stydím - ji mám rozečtenou do teď. Na knihy jsem totiž od začátku prázdnin pořádně ani nesáhla, což mě dost mrzí, ale vím že přijdou dny, které celé pročtu a tím si to vynahradím.


Začala jsem Skleněným trůnem, na který jsem se - jako u spousty knih - chystala již dlouho, a když jsem zrovna neměla co číst, konečně jsem se do této knihy pustila a páni. Musím říct, že autorka i série si plně zaslouží všechny ovace, které na ně slýchám. Kniha se četla úplně sama a hlavní hrdinka byla zkrátka skvělá.

A protože jsem byla ze Sarah J. Maas tak odvařená, nemohla jsem si to odpustit a rovnou jsem rozečetla její další sérii, která mě také dostala. Začala jsem tedy Dvůr trnů a růží a stejně jako předchozí série, i tato si mě získala a absolutně nadchla, moc se těším, až zjistím, jak to celé dopadne.
Poté jsem pokračovala druhým dílem Skleněného trůnu s názvem Půlnoční koruna, který byl stejně skvělý jako ten předchozí. 

A poslední přečtenou knihou června byl díl třetí a to Dědička ohně, která mě pohltila snad ještě víc než díly předchozí. Myslím, že by se snad dalo říct, že čím je vyšší číslo dílu, tím více je stránek a tím větší je moje nadšení a pohlcení knihou. Rozhodně by se to dalo považovat za dokonalou ukázku přímé úměry.


A co jste v červnu četli Vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!