Light Grey Pointer

pondělí 8. května 2017

Přelouskané knihy - Duben 2017

V dubnu jsem úspěšně pokořila celkem 8 knih, za což z větší části vděčím Dewey's 24 Hour Read-a-Thonu, díky kterému jsem přečetla 5 knih. O tom ale jindy...
A jaké knihy mi tedy dělaly společnost v průběhu dubna a jeho aprílového počasí?

 Na prvním obrázku můžete vidět hromádku knih a v popředí mého fotogenického kocoura Myšáka 😄


 Měsíc jsem započala krásnou knihou od J. L. Armentrout s názvem Navždy a věčně o nočních můrách minulosti, kterých se ne a ne zbavit, ale také o silném poutu mezi Mall a Riderem,kteří se opět setkávají.

Pokračovala jsem sérií Zapletený od Emmy Chase, jejíž první díl mám ovšem bez obálky, takže zde můžete vidět jen druhý s názvem Zapletený. Je to velice oddechová četba, u které není nutné vůbec přemýšlet. První byl zajímavý, s hezkou zápletkou a rozuzlení, druhý mě ovšem zklamal, protože typ zápletky byl zcela stejný jako u dílu prvního a postavy již začaly být otřepané, zkrátka lezly na nervy, ale konec byl milý, pohádkový. Kniha byla ovšem předvídatelná od začátku až do konce.

 V Rámci Read-a-Thonu jsem pak pokračovala scénářem Fantastická zvířata a kde je najít od J. K. Rowling, který jsem již měla rozečtený. Četl se svižně a černobílé jednoduché ilustrace byly milým osvěžením a doplněním. Moc ráda bych si jej přečetla jako klasickou beletrii, protože pak by mohly být příběh, vyprávění, prostředí a postavy naprosto odzbrojující.

Následoval 3. díl Harryho Pottera, který jsem střídavě četla a poslouchala. Ten nese název Harry Potter a vězeň z Azkabanu, jeho ž autorkou je opět J. K. Rowling. K této ikonické knize a postavě není moc co dodat, kniha je čtivá zajímavá a Sirius Black k sežrání (jako ve filmu 😍).


 Následoval třetí a poslední díl trilogie Podsvětí od Meg Cabot s názvem Láska přemůže i smrt, na který jsem se dlouho chystala, ale stála se k němu nedostávala. Zahrnula jsem ho tedy do Read-a-Thonu a jsem za to neskutečně ráda, protože kniha zcela naplnila má očekávání. Miluji remaky na Háda a Persefonu a tenhle patří k mým nejmilejším, ačkoli svého Mediátora již Meg Cabot v mých očích pravděpodobně nepřekoná.
 

Na Alenčina dobrodružství v říši divů a za zrcadlem od Lewise Carrola jsem se také chystala již dlouho, tato kniha mě nicméně moc nenadchla. Asi jsem zkrátka čekala něco jiného, něco jako film. Tohle bylo ale jiné, neříkám že špatné, vlastně jsem se i nasmála, ačkoli místy jsem netušila o co jde.
PS.: Lewis určitě musel něco brát, jinak to nevidím.

Poslední knihou je Inferno 3: Zakázaná hra od L. J. Smith. Je to poslední kniha trilogie, což je překvapivé vzhledem k autorčinu návyku nekončit dříve jak u desáté knihy. Poslední díl byl asi nejstrašidelnější, obzvlášť pokud se jako já necháte nakrásně vtáhnout do děje. Kniha je čtivá, krátká a rychle to utíká. Konec mě nicméně docela mrzel, chápu proč to dopadlo jak to dopadlo, ale já osobně bych si přála jiný konec, což má možná co dělat s mou oblibou v šílenostech, ale to nevadí.


Takže tohle jsou krásky, které mi dělaly v dubnu společnost. 

A co vy a knihy v dubnu?



2 komentáře:

  1. Moc pěkné čtecí skóre, stihla jsi toho hodně :) Láska v podsvětí mě také bavila, i když mediátor je lepší :) A knihy od J.Armentrout mám také ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je úplně skvělý pocit, když zjistíš, že jsi přečetla hodně knih za měsíc :D Já bych si z toho všeho ráda přečetla Zapleteného a Podsvětí :) Já přečetla 12 knih, z čehož jsem dvě přečetla napůl s dubnem a květnem :D

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!